Vilden 3 år!

Ja, idag fyller vår lilla Vilde 3 år. Helt otroligt så fort tiden går, tyckte det var nyss han rymdes i min famn utan minsta problem, och helt plötsligt har promenaden till bilen förvandlats till värsta tyngdlyftartävlingen om han vill bli buren :-). Själv är han dock inte så impad av det här med födelsedagar, han väntar mest på att tomten ska komma (Nej, han har inte riktigt förstått skillnaden mellan julafton och födelsedag, inte än)! Just nu är han på dagis, ska vara där till kl 2 och sedan börjar väl födelsedagsfirandet och lär pågå hela kvällen.

Skulle så gärna lägga upp bilder på Vilden nyfödd och Vilden 3 år, men som bekant så kraschade ju vår hårddisk så alla bebisbilder på Vilden är ju tyvärr försvunna, och dessutom vill inte blogg.se fungera i ordning, så det funkade inte att ladda upp nån ny bild heller... Får bli en annan dag!

Nu ska jag återvända till mitt PM-skrivande, känns tröstlöst men något ska jag väl lyckas få ihop i alla fall. Sedan ska jag fara och hämta tårtan och köpa lite fika, men min snälla mamma har bakat semlor till den stora dagen så jag behöver inte köpa så mycket i alla fall =)

Hej på er!

Senaste roliga Vilde-citatet; Nej mamma, det här går jättebättre!! Kan själv...

Kommentarer
Postat av: Mia

haha... ja då litar jag på ditt ord men jag skulle behöva bli ännu brunare i sånt fall :) Ha det så trevligt ikväll... Jag ska bege mig till stan o försöka inhandla lite kläder som kanske passar lite bättre för en stund iaf ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback