Ett problem mindre!

Fick resultatet på tentan i Handelsrätt II igår, klarade ett VG (!) så jag är mer än nöjd! Känns som en stor lättnad, nu vill jag bara ha resultatet på Arbetsrätten också, så jag vet om det blir några omtentor i vår...

Annars knallar livet på, försöker just nu ta itu med träning och mat, vi får väl se hur det går =) Var på gymmet i morse, känner mig halvt lam. Till råga på allt så ska jag ju och rida ikväll, ska bli spännande att se om jag har någon ork kvar i armarna då =) Men gymmet är kul, det är en träningsform som passar mig...

Gjorde något nytt till lunch idag, tonfiskwraps! Det var riktigt gott, men jag tog Keso istället för Kesella i röran eftersom jag bara hade det hemma, ska pröva med Kesella nästa gång. Tror att det kan bli ännu godare. Och så i med lite mer vitlök, det kan man aldrig få för mycket av!
Till middag ska jag göra kokt fisk med potatis. Du kokar fisken i en blandning av creme fraiche (vitlök eller franska örter) och fiskbuljong, och så bara kokt potatis och kokta grönsaker till. Snällt mot magen och riktigt gott, faktiskt. Mixtrar lite med receptet varje gång jag lagar det för att se vad som blir bäst.

Nu ska jag släpa mig ut till brevlådan och se om det har kommit någon post.. väntar på ett ton skolböcker, finns inte så mycket att göra förrän jag fått tag på dem.

Puss på er! Om träningen/ätandet gått bra den här veckan så kanske ni får en uppdatering om viktnedgång på måndag.. berättar dock inte vad jag väger, det är alldeles för deprimerande =)

Kommentarer
Postat av: läsare

Brukar läsa din blogg från och till. VG du verkar vara en skärpt ung dam. Imponerande!

2009-02-11 @ 00:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback