Härlig helg!

Ja, som rubriken säger så har helgen varit riktigt skön. På lördagen hade jag och Vilden mysdag, och så var sista födelsedagsgästerna förbi och grattade. Efter middagsluren så var det dags att skjutsa Vilden till mormor eftersom jag och Älskling skulle på fest. Därefter drog jag iväg till Sara för att få hår och smink fixat :-) Resultatet;



Tur man har en kompis som är duktig på smink och hår, jag är det då sannerligen inte som ni alla kanske har märkt :-) Om ni undrar över bakgrunden så står jag ute i Sara och Connys garage....

Nåväl, klockan sex samlades vi på Tresco allihopa för en mumsig middag, innan vi for hem till Sara och Conny för att ha lite skoj :-) Blev tyvärr typ inget Singstar pga svikande röster hos både mig och Sara, men vi hade trevligt ändå. Många verkade dock vara hyfsat trötta och inte riktigt "in the mood" men det gick ändå :-) Jag och Älskling var de sista som avvek, då var klockan närmare två på natten.

Tyvärr ringde Mor mitt i festandet och sa att Vilden hade ont i ett öra, så Älskling fick dra iväg med Alvedon och nässpray till honom, men tydligen så hade det löst sig. Han hade då sovit hela natten i mormors dubbelsäng och till och med tagit sovmorgon till halv tio!

Jag och Älskling tog oss en sovmorgon också, jag till halv elva och Älskling släpade sig nog upp när klockan var drygt elva. Sköööönt! Det är verkligen värt att dricka måttligt bara för att riktigt kunna njuta av en sovmorgon, brukar inte kunna sova länge om jag druckit mycket...

Söndagen gick i lugnets tecken, Vilden var ganska stillsam och både jag och Älskling var nog lite småslöa, vi också...

Idag är det dags för lite beskattningsrätt, eventuellt rättsfilosofi. Vi får se, om beskattningen är rena grekiskan så kan det hända jag övergår till filosofiboken istället. Känner att jag verkligen skulle behöva försöka börja från början med beskattningen, den har varit bortprioriterad hela läsperioden så jag är inte riktigt med...

Hoppas att ni också haft en bra helg!

Hej med er

Kommentarer
Postat av: Mia

Riktigt snyggt resultat...!!

Postat av: Lisa

tack =)

2009-03-02 @ 20:14:11
URL: http://wisteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback