Utstötthet ur samhället...

...det är vad vi har upplevt den här veckan. Fast inte på ett så allvarligt plan =). Älskling fick vinterkräksjukan i tisdags, och sedan dess är det liksom ingen som har velat vara med oss... *snyft* stackars svärmor fick dock det icke önskvärda uppdraget att ta hand om Vilden medan Älskling var sjuk, jag pluggade och Vilden inte var tillräckligt frisk för att fara på dagis. Så nu har vi väl smittat henne också, stackaren. Väntar bara på att trilla dit själv, men med min tur blir det väl 1-2 dagar före tentan, det skulle ju vara lysande..

Och så till mitt stora intresse just nu; melodifestivalen! Jag kanske var ensam om det, men jag trodde verkligen inte att Malena Ernman hade en chans att vinna hela alltet?! Har absolut ingen aning om hur jag tror att det kommer att gå för henne i Moskva...

Nej, nu ska jag återgå till mina rättsfall om tredjemanspant och travhästar... Räkna inte med fler uppdateringar här före den 30:e dock, tentar ju den 26:e och sen är vi ju borta hela helgen 27-29... längtar så SJUKT mycket till Brännmark, ska bli sååå kul att få umgås med alla underbara vänner en hel helg!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback