Ett beslut är ofta ett bevis på att man blivit trött på att tänka

I morse bar det iväg till Vårdcentralen med lilleman för att få mer allergimedicin utskrivet.. så nu ger vi honom oralt, nässpray och ögondroppar. Pollenet är inte nådigt i år! Liknar rena sjukstugan här hemma, förutom det ovanstående så får han ju dessutom Lactulos varje dag. Ja herregud, och ungen som alltid varit frisk som en nötkärna... Hur som helst, till hösten skulle vi få komma och göra ett allergitest, så då ska vi passa på och be dem kolla hund, häst och katt när de ändå är igång.

Nu ikväll har jag varit och ridit, jobbig lektion så nu är jag hyfsat slut i kroppen =) Men det är skönt, måste släpa mig på gymet snart också, har lagt av mig lite... Gav mig faktiskt ut på en promenad med hundarna i regnet idag, händer inte ofta =) Jag gillar inte att bli blöt....

I övrigt så knallar det väl på, väntar fortfarande på resultatet från omtentan. Husmålningen går framåt, men visst är det en hel del kvar... frivilliga målare tas emot med öppna armar! ;-)

Har just suttit och sett Grey's anatomy och gråtit lite, skönt att göra det ibland också :-) Att jag sen är en otroligt blödig person gör ju inte saken bättre!

Nu ska jag slappa en stund och spela lite yatzy tills Älskling kommer hem... han ringde strax före nio och beklagade sig över att han hade bröd upp till.... ja.... hrrmm....vi säger höften för att hålla det hela rumsrent :-)

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback