Gräsänka i 3 dagar

Sådär, nu har jag vinkat av Älskling, just nu är han på väg till Skellefteå för en tredagarskurs i Bättre Arbetsmiljö. Det är ganska tragiskt, men det är nästan första gången vi är ifrån varandra mer än en natt sedan vi träffades 2000... Våren 2001 var han på klassresa, då sågs vi inte på en vecka, och sen kanske jag har varit på Granholmen en hel helg nån gång utan att vi träffats, men det är också det enda =). Så jag tror det här är ganska nyttigt, och sen tror jag att jag kommer tycka det är skönt att vara själv ett tag. Det bästa är ju att jag vet att han kommer hem på onsdag igen =)

För övrigt är Älskling i tidningen idag,
reportage från Lördagsstädet...


Har nyss lämnat av Vilden på dagis och nu ska jag försöka sätta mig och få ngt vettigt gjort... omtenta i Allmän Rättslära på lördag, jippiee... Synd på det vackra vädret, dock, men jag tror att jag ska ta med mig böckerna och gå ut och sätta mig och sola lite samtidigt som jag pluggar. Älskling har dessutom gjort ett jobb i hästväg med att rensa bort allt gräs från uteplatsen på framsidan och från gången, så nu ser man faktiskt plattorna igen.. =)



Nej, gången är inte alls vacker, men förhoppningsvis ska vi gräva om och lägga nytt nästa sommar...

Lite bilder från mina rabatter, nu när jag ändå håller på =)


Ormbunkarna är i full gång


Och här är det något på gång! Om jag skriver att det är en pion, får jag en smäll på fingrarna eller en klapp på huvudet då, Sara? =)


Vet ej vad detta är, men växer gör det då i alla fall!

Nej, nu finns det ingen ursäkt... mot böckerna!

Hej med er!


Kommentarer
Postat av: sara

Den nedersta bilden är en akleja, men den övre bilden...Hmmm...Är det i den lilla rabatten vid garaget?? För isf är det en pion. Där har du ju bara pioner, funkia och humle.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback