Målarfärg över hela kroppen...

Just det, har fortsatt med evighetsprojektet Husmålning idag... har kommit en bit på väg, men det där berömda ljuset i slutet av tunneln ser jag inte till än i alla fall. Men det går då åt rätt håll!

Jag och Sara har även hunnit en sväng till Boden för att köpa torvblock och lite blommor som ska bo i min nya rabatt så småningom =) Tack vännen, en punkt mindre på "att-göra-listan"!

Nu har Älskling farit till jobbet och jag sitter här och ska försöka ta mig i säng... är egentligen äckligt trött efter att ha varit ute större delen av dagen, men dessa nattveckor är det inte så lätt att gå och lägga sig, inte när Älskling är borta... Fast när jag väl tagit mig i säng är det skönt att Älsklings berömda kudde temporärt kan flytta till mig =)

Var för övrigt på utvecklingssamtal på dagis idag... tydligen visar Vilden upp ett riktigt ängla-ansikte varenda dag där =) Nejdå, men han verkar sköta sig bra. Men visst är det märkligt, på dagis kan han göra allt det där som han är för liten för att göra hemma?! Undrar om mamma kanske skulle sluta behandla honom som en bebis... ;-) Men just det är fruktansvärt svårt, särskilt med tanke på att vi inte tänkt skaffa fler barn, det medför ju att man vill behålla honom liten så länge som möjligt!

Nej, nu ska jag ta mig i duschen och försöka skrubba bort att färg och solkräm..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

varsågod vännen, det var så lite så!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback