100 frågor

SENASTE:
1. Dryck: Kaffe
2. Telefonsamtalet: Jens
3. SMS: Mia
4. Sång du lyssnade på: Euskefeurat - Flyktingarna
5. Gången du grät: för en vecka sen

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: dejta??
7. Har någon varit otrogen mot dig: inte såvitt jag vet
8. Varit kär: förmodligen ;-)
9. Förlorat någon speciell person: Ja
10. Varit deprimerad: kan man väl säga
11. Varit så trött att du somnat sittandes: säger bara Polar... =)


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Japp
16. Fått ditt hjärta krossat: Nix, brukar undvika sånt
17. Skrattat så att du har börjat gråta: oh ja!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: nja... nej.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: det visste jag redan
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: tror faktiskt inte det
21. Pussat någon: många gånger =)


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: alla
23. Hur många barn vill du ha: har ett, räcker så bra!
24. Har du några husdjur: Japp, två lurviga jyckar
25. Vill du ändra ditt namn: nja, trivs rätt bra med det
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: jobbade
27. Vilken tid vaknade du idag: 06.30
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sov, otroligt nog!
29. Är det någonting som har hänt de senaste veckorna som du skulle vilja ändra på: nja, inte vad jag kommer på
30. Senaste gången du träffade din pappa: alldeles för länge sen!
31. En sak du skulle vilja ändra med ditt liv: Önskar att jag hade ett jobb och obegränsad energi till att träna!
32. Vad lyssnar du på just nu: läraren som pratar om Bostadsrätter
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: japp
34. Vad gör dig irriterad just nu: vädret!

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Lisa
38. Stjärntecken: Kräfta
39. Kille eller tjej: Tjej.
40. Grundskola: Vidselskolan
41. Gymnasie: Backa 1 år, Älvsbyn 3 år
42. Högskola: snarare universitet, Luleå Tekniska. Klar till våren!
43. Hårfärg: Blekt blondin
44. Långt eller kort: mittemellan
45. Längd:1,68
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är en lojal vän kanske?
47. Piercings: öronen
48. Tattoos: en
49. Höger eller vänster: Höger..?


DIN FÖRSTA:
51. Operation: jaaa... har väl opererat bort polyperna som barn
52. Piercing: öra.
53. Tatuering: den på armen, också min enda
54. Bästa vän: Åsa skulle jag tro!
55. Sport: Haha, fotboll möjligen =) Blev inte långvarigt
56. Husdjur: Hund
57. Vaccination du minns: stelkrampsvaccin
58. Konsert: inte den blekaste, men att det var på PDOL vet jag
59. Förälskelse: hmm... John, kanske? Var väl typ 5 =)
60. Alkohol du drack: en blandning av lite av varje


JUST NU:
61. Äter du: nej, men förhoppningsvis snart, hungrig!
62. Dricker du: vatten
63. Är du på väg att: ta lunchrast
64. Lyssnar du på: min lärare
65. Väntar du på: att lektionen skall ta slut

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: har redan!
67. Vill du gifta dig: det vet jag inte riktigt än.
68. Karriär i åtanke: ja, förhoppningsvis något med juridik!


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögon
70. Kramar eller pussar: kramar
71. Kortare eller längre: längre
72. Yngre eller äldre: kvittar lika
73. Romantisk eller spontan: blandning av båda, tack!
74. Snygg mage eller snygga armar: Dött lopp =)
75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar, killar ska inte vara piercade enligt mig
76. Känslig eller inte: är väl rätt självklart =)
77. Ragg eller förhållande: med tanke på att jag är sambo sen typ 7 år så får jag väl säga förhållande =)
78. Bråkstake eller tveksam: ??


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: nix
80. Gjort något sjukt spontant: händer väl
81. Tappat glasögon eller linser: nej, inte än
82. Haft sex på första dejten: nope
83. Krossat någons hjärta: inte som jag vet om i alla fall
84. Har någon krossat ditt hjärta: så här i efterhand, nej.
85. Har du blivit arresterad: haha, nej
86. Dissat någon: det har väl hänt
87. Gråtit när någon dött: japp
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej


TROR DU PÅ:
89. Dig själv: ibland, ibland inte.
90. Mirakel: nja, inte övertygad
91. Kärlek vid första ögonkastet: nja, men förälskelse vid första ögonkastet, ja.
92. Himlen: i min egen version
93. Tomten: hehe, nja...
94. Att kyssas på första dejten: been there, done that!
95. Änglar: nej

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja, det tror jag.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: min familj, mina vänner och lite annat smått och gott!
100. Att posta det här är din 100 sanning: ja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback