Det är väl bäst att jag uppdaterar....

...så att en viss mig närstående kvinna kan sluta sucka över mig :-)

Sitter på skolan, ska ha något mystiskt pass i fastighetsrätt om en halvtimme. Står inte i schemat vad det handlar om, bara att det är övningar. Men något övningsmaterial har vi inte fått, så det ska bli intressant att se hur de har tänkt lyckas fylla ut nästan 3½ timme...

Just nu är det meningen att jag ska sitta och läsa om Fel i fastighet, men som ni ser så gör jag något helt annat :-) Nåja, man måste ju få unna sig någon paus då och då.

Älskling har varit och besiktat Våfflan på morgonen, mååånga anmärkningar så nu lär pengarna flyga iväg medan vi längtansfullt står och ser på. Inte för att någon av anmärkningarna var någon överraskning, men man är ju duktig på att stoppa huvudet i sanden.

I övrigt händer det väl inte så mycket, jag och Sara hade ett spännande samtal om ridskolan igår så jag har tillbringat rätt mycket tid idag med att fundera på det. Att ÄRF har vissa ekonomiska problem har väl inte undgått någon, och frågan är hur man bäst ska kunna hjälpa till med att hålla föreningen på fötter. Vore jäkligt trist om den försvann, stallbesöken en gång i veckan är verkligen ett andningshål för mig och för många andra.

Nej, nu ska jag stänga av datorn och ta mig ut och röka så att det är gjort innan passet börjar =).

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Se där, det hjälper att på ett fint sätt kommentera att är lite långt mellan dina uppdateringar.

2009-11-09 @ 20:41:08
Postat av: Mia

Jag gissar att ni fick lösa en lite finurlig uppgift i grupp :) Löste ni det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback