Nu är Vilden vaccinerad

Japp, idag har Älskling och Vilden varit på VC och sett till att Vilden fått första sprutan. Var en ganska knäckt kille som jag bar i säng ikväll, men vet inte om det beror på vaccinet eller sömnbrist. Han sover inte bra på nätterna just nu, vaknar åtminstone en gång under natten och sen tycker han att det är dags att kliva upp vid sex, halv sju. Om man då betänker att han sällan somnar före halv nio så är ju matematiken rätt lätt: han sover för lite. Vi ska prova nu att lägga honom tidigare, fast förmodligen lär han ju bara vakna ännu tidigare på morgonen då. Menmen, prova kan man ju alltid göra!

Idag har jag varit i Lule och gjort ett grupparbete med några tjejer från fastighetsrätten. Det var inget obligatoriskt, men eftersom det i princip är den enda undervisning som vi får om nyttjanderätter så kändes det rätt viktigt att få med sig så mycket som möjligt. Var faktiskt rätt skönt att ta 06.40-bussen, man sover så gott den tiden =)

Just nu sitter jag och Älskling och tittar på Sällskapsresan, den blir man aldrig less på!

Kanske bäst jag stänger av datorn nu och är lite social...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jobbigt att vakna på nätterna :S Vad duktiga ni är som beslutat er för vaccinering, jag vet fortfarande inte och snart är det väl för sent... Ses imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback