Antingen...

....har jag för mycket att göra för att hinna blogga, eller också händer det så lite i mitt liv just nu att det inte känns värt att blogga om det :-) Har inte bestämt mig för vilket än...

Livet knallar väl på ungefär som vanligt, vet egentligen inte om jag har något särskilt att berätta. Vilden somnade på soffan idag, vilket ju inte händer alltför ofta. Men så går det om man vaknar klockan sex och sen är på dagis hela dagen och håller igång! De hade tydligen varit på teater idag och ÅKT BUSS dit! Spännande för liten Vilde... :-)

Har gjort ett ryck i köket ikväll, så nu ser det då inte ut som en sanitär olägenhet iaf... även om det skulle behöva städas mer (när behöver det inte det, förresten?)

I morgon bitti drar jag till Lule för ett övningspass i Fastighetsrätt på förmiddagen. Sedan blir det till att gå och slå dank tills bussen mot Älvsbyn går 14.00...

Nej, nu ska jag återgå till min bok om Stephanie Plum... om ni är sugna på att läsa ngt riktigt roligt, så läs Janet Evanovichs serie om Stephanie! Lättsam läsning, men roande.

God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen vilka roliga böcker du har tid att läsa ;)

Postat av: Mia

Jag laddade ner ett gratisprogram. "Photoscape" heter det... Jag kan ju inget om sånt men det var riktigt enkelt.. :)

2009-10-17 @ 20:17:52
URL: http://minivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback