Barnfri helg, sur unge och saffransskorpor...

Ja, i helgen har vi alltså lånat bort lilla Vilden till Mormor för att jag och älskling skulle få lite egentid. Vi drog iväg till Nordpoolen och badade, och sen for vi en sväng förbi Storheden där det inhandlades ett stycke NetBook till mig, vilken jag nu sitter och premiärbloggar på :-) Lite ovant med så litet tangentbord, men man vänjer sig nog!
Hur som helst, resten av kvällen gick åt till att äta middag på ÄP och sedan se film och bara ha det allmänt skönt..

Vi hämtade Vilden mitt på dagen idag, och sen dess har han varit en fullständig mardröm. Bara skriker, gnäller och gråter.... Ingenting duger! Tur att han varvar såna här dagar med sådana då han är fullständigt underbar... Även om de senare inte förekommer alltför ofta!

Fick ett bakryck så nu har jag bakat saffransskorpor, just nu luktar det mycket gott i köket!

Nej, nu ska Älskling sticka på träning så nu blir jag ensam med Mardrömmen... hjälp mig någon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback