En treåring filosoferar...

Vilden: Mamma, din farfar, han har slutat leva.
Jag: Ja, det har han, för länge sen.
Vilden: Men hur kom han upp till himlen?
Jag: ja, jag vet faktiskt inte. vad tror du?
Vilden: Han kanske åkte raket... och sen hoppade han ut, med FALLSKÄRM! Eller också åkte han rulltrappa.... och sen var han i himlen!

Det är spännande att höra en treåring fundera ut saker och ting! Tidigare idag hade vi även en diskussion om att åka rymdraket... Vilden ville att vi skulle fara och hälsa på Puckley (från Doktor Snuggles) och ansåg att en rymdraket vore ett lämpligt färdmedel =)

Nu ska jag gå och natta charmtrollet!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mia

haha... Oj, vad härlig han är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback