Lördag morgon kvart i åtta.

Inte direkt min favoritdag eller -tid precis. Ungskrället bestämde sig såklart för att just idag var en alldeles utmärkt dag för att kliva upp halv sju... *suck* Så nu sitter jag här och håller på att somna medan ungen härjar här bredvid mig och gör sitt bästa för att reta upp mig. Jag ÄR ingen trevlig mamma den här tiden på dygnet, så är det bara :-).

Annars då? Det mesta knallar väl på som vanligt. I veckan har vi renoverat i vardagsrummet. I måndags började vi måla taket, sen rollade Affe det färdigt i tisdags. Och i onsdags var Sara här och satte upp Easy Covern! Så i torsdags var det bara måla väggarna, vilket jag och Sara också gjorde. Så det som är kvar att göra är att tapetsera fondväggen och att måla och sätta upp listerna (jippi, har ett ton lister liggandes ute i förrådet och är inte ALLS sugen på att måla dem). Foton kommer när det börjar vara lite mer färdigt, typ när tapeten kommit upp... Är i alla fall supernöjd så här långt, rummet blev såå mycket större med vitt tak och ljusa väggar!

När klockan börjar närma sig ett mer humant klockslag så ska vi iväg till dagis för fotografering. Därefter har vi tänkt fara och hälsa på Älskling på jobbet, om han har tid med oss vill säga =). Vad vi ska roa oss med resten av dagen, ja det är än så länge osett.... Hatar lördagar!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback