Förkylt och j*vligt....

ja, som rubriken säger så är jag, för ovanlighetens skull, förkyld igen! Kanske börjar bli dags att sluta röka.... gissar att förkylningsfrekvensen skulle bli rätt mycket lägre då.  Dessutom blir jag ALLTID förkyld precis när jag kommit igång med träningen igen... *typiskt*. På solsidan finns dock det faktum att min mage är fräschare än på länge, nu kan jag äta (nästan) vad jag vill. Har dock inte vågat mig på något stekt eller starkt kryddat än...

Nåja, släpade mig iväg till skolan idag, där jag hostade mig igenom en föreläsning i fastighetsrätt. Har egentligen övningspass i familjerätt i morgon, men känner mig alldeles för eländig för det, så jag blir nog hemma. Förhoppningsvis kommer mina böcker i morgon så jag kan börja läsa iaf...

För att trösta mig själv så gjorde jag just ett
impulsköp från Donnabeauty.se, inspirerad av min lillkusin som också hade shoppat loss på produkter från i.d bare minerals. Allt smink brukar ju se ut som en oljig hinna i mitt ansikte efter max två timmar, men man kan ju pröva i alla fall! Tyckte att jag behövde unna mig något för en gångs skull, det är jag värd :-) Shoppade dessutom loss på Växtriket idag, blev två Phalenopsis för 99 kr/styck. Älskar orkidéer!

Nej, nu ska jag gå och bädda ner mig i soffan och vänta på bättre tider (och på Älskling)

Natti natti!

(Förresten, ni skulle bara veta hur sugen jag är på att anmäla Älskling till Wipeout!)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv ;) SLUTA RÖKA :P

Postat av: LillKusin

det gjorde du rätt i :) du kommer inte att bli besviken!

2009-09-08 @ 23:42:18
URL: http://flimmerljus.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ser fram emot att bänka mig framför tv:n och Wipeout om Danne är med :D

2009-09-09 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback