svårt att komma igång idag

Det är farligt när man känner att man är i fas med skolarbetet, genast så infinner sig lättjan... Den här morgonen har gått åt till att hänga tvätt, torka golven, göra bort lite grejer som behövt göras och lite annat... Men nu ska jag sätta mig och få något gjort. Snart.... ;-)

Blir gräsänka onsdag-fredag, Älskling ska på kurs igen.. jobbigt när han far, men rätt skönt också, ett tag i alla fall! Allt blir så mycket roligare när han kommer hem igen =) Nästnästa vecka blir dock jobbigare, då blir han borta måndag-fredag.. *suck*

Håller tummarna för att älskade
Ann äntligen får/har fått sin bebis inom den absolut närmaste tiden, verkar som att det är på gång! Hoppas hoppas hoppas...

Nej, NU ska jag gå och göra något vettigt. Det värsta är att jag även har börjat läsa "Luftslottet som sprängdes" av Stieg Larsson, svårt att hitta motivation till att ta upp en bok om fastighetsköp när man ser Luftslottet ligga där på bordet, så ensam...

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback