Tisdag...

Blev en hemmadag idag. Egentligen hade jag övningspass idag, i morgon och på fredag, men igår trillade det in ett mejl från vår lärare där han meddelade att han var sjuk, så all undervisning ställdes in denna vecka.. skönt! Fast i och för sig så innebär ju det bara att det blir dubbelarbete en annan vecka, men för tillfället njuter jag i alla fall!

Har just kommit ut ur bastun, så nu känner jag mig så där fullständigt ren som man bara känner sig efter att ha badat bastu. Gillar inte att göra det för ofta, men de gånger det väl blir av så är det en ren njutning efteråt.

Vilden fick en snabbsläng av magsjuka igår morse, han kräktes flera gånger på morgonen och under dagen, men han piggnade fort till och var i princip helt frisk och kry igen innan det var läggdags. Men eftersom han ska varit kräkfri i 24 timmar innan han får komma tillbaka till dagis så har Älskling vabbat idag. I morgon återgår vi dock till vardagen! Nu är det bara vänta tills man själv trillar dit...

nej, nu ska jag krypa ner i soffan med Älskling och slötitta lite på teve, eller också kanske vi slår på en film.. vi får se!

Jag är för övrigt förälskad, i den här låten...


puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bra musik smak du har vännen ;)

2009-09-30 @ 22:03:14
Postat av: Anonym

/Sara

2009-09-30 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback