Tisdag

Äntligen börjar förkylningen ge med sig i alla fall, bara lite hosta kvar... det var välkommet!

Idag har det varit familjerätt på tapeten, ska strax avsluta för att därefter fara och hämta Älskling på jobbet och plocka upp Vilden. Vi ska stressa iväg en snabbis till Lule i eftermiddag, ska på Willys och handla. Måste även in på Jysk en sväng och se om de har någon kontorsstol åt mig.. måste ha något bekvämare än de vi har nu.

Ikväll får jag besök av Sara, Cappe och Mamma. Sara ska slinga mammas hår, Cappe och Vilden ska leka och jag ska vara moraliskt stöd åt dem allihopa =)

Har snickrat på min IKEA-shoppninglista nu i några dagar, längtar sååå mycket efter att få fara dit! Ska bland annat köpa ett nytt skrivbord, behövligt!

Nej, sista rycket nu..

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback