Lördag

Jaha, då var det helg igen. Inte för att det gör så stor skillnad för min del, men grattis till alla dem som faktiskt är lediga på helgerna =)

Dagens plan är att fara till Lomtjärn med Sara och Cappe och leka lite, därefter ska jag skjutsa Vilden till min suveräna mamma som lovat att ha Vilden några timmar så att jag får..... vad tror ni?! Ja, självklart ska jag plugga.

Ikväll blir jag mest troligt gräsänka, Älskling och Vilden drar förmodligen till Brännmark igen och sover där i natt. Tomt och eländigt i huset, men det blir definitivt lättare att få något gjort om vi säger så!

Nu är det dags för dagens brottningsmatch, jag mot Vilden. Ögondroppar är inte det han älskar mest här på jorden.

ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ann Johansson

Oho har lekplatsen börjat tina fram ännu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback