Omständig liten herre.

Jopp, ännu en lördag har kommit (och snart gått). Sitter vid teven och tittar på Pippi Långstrump med Vilden, tyvärr den tecknade versionen men vad ska man göra, nu var det ju den han ville se =). Han är inte på sitt bästa solskenshumör idag direkt så vi har haft en och annan konfrontation, men försöker man bara ta det mesta med lite humor så har jag upptäckt att konflikterna minskar... skönt!

Idag har det hänt typ.... nada. Vi har varit en snabb runda på byn med
Sara på förmiddagen, sen for vi hem och åt lunch. I eftermiddag har vi varit en sväng till mor för lite surr. Nu sitter vi här ensamma igen, Älskling är på partaj så honom väntar jag inte hem på några timmar än =)

Ikväll kommer Louise förbi, var grymt länge sen vi sågs. Tror att jag ska ta och baka en kladdkaka så jag har lite mums att bjuda på. Dessutom köpte jag kaffe med After Eight-smak idag på Handplockat, så det måste vi ju också smaka!

nej, nu ska jag gå och slå igång ugnen så den är varm när jag slängt ihop smeten till kladdkakan... hoppas ni har en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mia

Inget plugg ikväll mao ;) Men inte ens skriver du o berättar hur det var igår ;) Så en till uppdatering kan jag tycka är nödvändig...haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback