Uppsatsskrivning pågår

Ja, ni får ursäkta att jag inte är världens mest blogguppdaterande människa just nu, men har en hel del annat att tänka på för tillfället! Kämpar på med uppsatsen för att försöka få ihop 20 sidor (hur nu det ska gå till?!) plus att vi håller på med sista gruppuppgiften till rehabiliteringsmomentet i arbetsvetenskapen.

Går just nu i väntans tider, hade tänkt avvakta med att tacka ja eller nej till sommarjobbet jag redan blivit erbjuden tills jag ser om jag lyckas få något jobb som har större anknytning till min utbildning. Men antingen dröjer de med att skicka ut beskeden, eller också blev jag bortgallrad utan att de hört av sig och meddelat det :-/ Nåja, har någon vecka till på mig innan jag måste bestämma mig, så de får ett tag till på sig =)

I övrigt är det väl som det brukar vara; hemmet i kaos, Vilden söt, hundarna uttråkade, tvättkorgen svämmar över, listerna till allrummet FORTFARANDE omålade och tomten består till 90% av lervälling. Men något mer positivt är ju att våren är här, jag njuter av varje minut som jag hinner tillbringa ute i solen. Igårkväll kom Sara och Casper hit så att pojkarna skulle få leka lite. Vilden kämpar ju på med att lära sig cykla, så de färdades fram och tillbaka på gångstigen med cyklarna. Tydligen var det mycket roligare att cykla med Casper istället för med oss, för helt plötsligt så iddes han trampa =)

Nej, ni får en längre uppdatering så småningom, om jag nu överlever uppsatsen. Vi får väl se...

Till sist vill jag bara skicka ett grattis till min duktiga lillebror, som har lyckats få ett jobb som han verkligen ville ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback