Lämnat in!

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN har jag lämnat in mina två sista skoluppgifter! Känner dock ingen större glädje vid tanken, eftersom det är ett fullkomligt mirakel ifall jag klarar mig ifrån åtminstone ett Underkänd på rehabuppgiften. Den skäms jag verkligen över att ha skrivit och ber mest en bön att jag får förståeliga kompletteringar från min lärare så att jag kan göra om det hela... Den andra uppgiften är väl ingen fullkomlig katastrof, men är inte så säker på att klara den heller. Nåja, det blir som det blir! Nu har jag i alla fall lämnat in och kommit en bit på väg mot att få kursen godkänd.

Annars då?? Tror att stora finnmonstret har bosatt sig i mitt ansikte, kan det kanske vara påverkan från bantningen?? Knappt så man vill visa sig utanför hemmet... Måste dock iväg på ett litet projekt idag, Vilden behöver överdragsbyxor för att kunna vara ute och leka på dagis. Har redan kollat sportaffären dock och där hade de inga, så jag misstänker att vi måste fara till stan. Idag fick han klara sig med galonisarna, gissar att det blir lite svettigt i dom :-/

I helgen får vi se vad som händer, vi har väl inte gjort upp några planer än. Sen, mina vänner, kan jag meddela att om exakt en vecka sitter jag på Arlanda och väntar på planet mot Malmö! Ska bli så vansinnigt roligt att hälsa på Annica med familj och få ser hur de har det.

Nej, om jag skulle ta och göra lite nytta. Jag skulle egentligen behöva städa, men problemet är att Älskling ligger och sover så jag kan ju inte börja dammsuga, precis... nåja.

Förresten, tur man har en uppmuntrande son;

W: Mamma, när ska du få ett jobb?
J: Jadu, först måste jag ju hitta ett jobb att söka och sen måste dom ju tycka om mig också för att jag ska få jobbet.
W: Men mamma, ingen tycker om dig... Jo, mormor tycker om dig mamma!

Det var ju uppmuntrande... ;-)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback