Min att göra-lista...

har inte tömts på sådär hemskt mycket, däremot så har jag iaf kommit en bit på väg med alla sakerna! har lite ångest över val av jobbcoach dock, finns ju några att välja på så att säga. Men det ska bli roligt att träffa en coach och få lite hjälp med CV och personligt brev och sådant, eftersom fantasin på det området ofta är ganska dålig när det är dags att söka ett jobb =)

  • Gå igenom handlingsplanen från AF och se vad jag ska göra, bland annat välja jobbcoach.
  • Skriva intervjufrågor till intervjun med mina "kandidater" (i skoluppgiften).(halvfärdigt)
  • Kolla igenom enkäten en gång till, se om jag ska lägga till nån fråga och därefter skriva ut den. (halvfärdigt)
  • Ringa Polar och få arbetsgivarintyget utskrivet.
Vissa framsteg iaf! Skulle nog hinna med mycket mer om jag inte sov som en gris halva dagarna... men jag har vissa problem med att somna när jag är ensam hemma, måste vara supertrött innnan jag lägger mig för att jag inte ska ligga och vrida mig i timtal. Det här medför alltså att klockan ofta hinner bli två-halv tre innan jag släpar mig i säng. Funderade på att köra till Brännis igår kväll och sova med familjen i husvagnen, men bekvämligheten segrade och jag tillbringade natten i egen säng här hemma =). Pojkarnas byggprojekt, ett sjörövarskepp till Vilden, hade gått framåt ganska rejält när jag tittade förbi där igår förresten, så snart är det nog bara leka för glatta livet. Synd bara att sommaren snart är slut.

Nej, om jag skulle sätta mig med intervjufrågorna så att jag får dem klara nån gång...

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback