Tillbaka till vardagen i morgon!

Jaha, då har sommaren gått på något sätt och i morgon är det dags för Vilden att gå tillbaka till dagis. Märkligt, jag kan knappt minnas vad vi har gjort i sommar, men det är ungefär som vanligt =). Det är väl den stora nackdelen med att jobba varje sommar antar jag; jobbet upptar det mesta av ens tid. Herregud vad jag längtar efter min första sommar med SEMESTER! Nåja, det kommer väl nån gång det också, kanske ska fokusera på att få ett jobb först innan jag börjar gnälla om semester =)

Hur som helst, ikväll blir det bad av Vilden och packning inför dagis, måste bara hitta hans dagisväska... 8-13 tisdag-torsdag blir hans dagistid nu medan jag är arbetslös. Förhoppningsvis får vi även igenom så att han får vara där på fredagarna också, men den diskussionen får vi ta i höst med specialpedagogen.

Nej, nu ska jag gå och plocka och fixa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback