VIKTigt värre.

Here we go again, nu är det dags att ta itu med vikten! Jag menar, gör jag tillräckligt många försök så borde jag ju lyckas nån gång =). Mitt största problem är egentligen inte maten, utan allt detta godis... men hur fasen gör man för att dämpa detta ständiga godissug?? Jag tycker att jag har provat allt vid det här laget... nån som har lite extra viljestyrka på lager att skänka till mig??

Hur som helst, i morgon kör jag igång med Naturdiet/Nutrilett igen. Tänkte fortsätta äta vanlig middag, men byta ut frukost och lunch. Synd bara att det ska smaka så vedervärdigt äckligt, dessa skakisar =) Nåja, får väl prova med positiva tankar!

Annars händer det väl inte så mycket... har skickat familjen till Brännis igen för att jag ska kunna plugga i lugn och ro. Tur att jag har världens bästa sambo som gör allt han kan för att jag ska kunna få dessa evinnerliga uppgifter gjorda!

En rolig sak har även hänt: jag har blivit faster till en liten Oliver som föddes igår kväll. Stort grattis till Robert och
Annette och även till Lucas som har fått bli storebror!

Fick ett mejl idag, hade visst vunnit en auktion på Tradera som jag glömt bort att jag budat på =) En gång i tiden hade Vilden ett par tofflor som han älskade väldigt högt, och när han hade nött ut dem/vuxit ur dem så var han rätt ledsen (en kort stund iaf=)) Hade turen att hitta ett par likadana på Tradera för några dagar sedan, i en större storlek!



Så nu ska jag bara betala dem så får Vilden öppna ett litet överraskningspaket om några dagar =)

Nej, om jag skulle ta och krypa till kojs kanske....

Har för övrigt gymmat idag, vill inte veta hur ont jag kommer ha överallt i morgon =)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback