Europa

Jahapp, blev beordrad att skriva här fastän jag egentligen inte har något att säga, så då är det väl bäst att jag gör det, då =)

Idag har vi gjort lite av varje. Vilden och Älskling var på gympan i morse, och sen kom Sara och Cappe hit för en liten lekstund. Gick dock lite sådär, ingen av pojkarna var på superhumör direkt! Efter lunchen for vi till Louise, Mange och Moa, där gick det något bättre med Vildens humör. Sen har vi ätit middag, och nu sitter jag här, mätt och belåten =)

Sitter och lyssnar på Björn Afzelius, så otroligt mycket bra musik den mannen gjorde! Här är en av mina absoluta favoriter i en inspelning från Hovdala slott 1989. Lyckades faktiskt lära mig att spela den här på gitarr en gång i tiden, skulle behöva ta upp den hobbyn...




Många av de bästa live-versionerna av hans låtar kommer faktiskt från just denna konsert, tydligen hade han en riktigt bra dag den gången!

Nej, nu ska jag gå och slå igång teven, dags att idrotta lite!

Hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback