Idétorka

Som ni kanske märker så sprutar det inte direkt inlägg från mig =) Detta har dock sin förklaring, har faktiskt inte så jättemycket att berätta om. Denna vecka (förutom måndag) har jag tillbringat vid köksbordet med dator och böcker framför mig, författandes intervjufrågor och försökt sätta mig in i hur en rekryteringsprocess bör se ut (enligt de som vet). Konstigt då att man saknar roliga saker att skriva om? Njaee...

Hur som helst, livet går sin gilla gång. Vilden har varit en riktig mardröm i början av veckan, men i morse verkade det åtminstone som att det finns hopp om förbättring! Det här med trotsperioder går verkligen i vågor. Sen har mitt tålamod verkligen varit nere på noll på sistone, så det har bråkats en hel del här hemma... Menmen, det är bara försöka ta nya tag och kämpa för att behålla humöret, inget blir ju bättre av att jag blir lika arg som han är...

I söndags var Vilden hos mormor, så då passade jag och Älskling på att dra upp skotrarna till Vidsel för att köra lite. Föret var hemskt, ett tjockt lager lössnö ovanpå en isskorpa, men roligt hade vi i alla fall! Åtminstone tills min skoter gick sönder... det var bara att bogsera hem den, just nu står den hos Sara och Conny för diagnosticering =) Hoppas på ett snabbt tillfrisknande så att den är pigg och alert till Brännmarkshelgen!

Jaha ja, det var nog ungefär allt jag hade att säga för tillfället. Nu ska jag gå och väcka Älskling så han kan fara och hämta Vilden från dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback