Vilden 4 år!

Japp, igår var äntligen den efterlängtade dagen här; Vildens födelsedag! Vi hade en mysig förmiddag bara vi tre, med tårtätning, skattjakt efter paket och sen paketöppning. Och eftersom en bild säger mer än tusen ord (sägs det iaf) så visar jag nog bilder istället för att surra på =)





Tror nog det var ganska roligt att fylla år, även om det som vanligt blev lite för mycket av det goda. Han pallar all uppmärksamhet och allt stoj en stund, men sen blir det jobbigt. Men idag hade han då hunnit landa i alla fall och har lekt på här hemma och tagit det lugnt.

Själv har jag tillbringat dagen med att göra en intervju och sedan med att transkribera det hela. Men nu är jag då klar med det iaf, nu ska jag bara lyckas sätta ihop allt till en rapport på tio sidor... Wish me luck!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mia

Du sköter intevjuerna på vår uppsats ;)



Men det var vågat att ge honom trummor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback