Jahapp, då blev det ett nytt år i år också.

Inte för att det känns särskilt annorlunda, men -09 blev visst -10 för nån dag sedan =). Hur ska man förresten uttala det innevarande året? Att säga "nollnio" funkade ju bra, men att säga "tio" känns lite rumphugget... hmm... får fundera på det här.

Denna dag har jag mest tillbringat med att plugga (när jag väl lyckades ta mig upp ur sängen..) Börjar känna mig stressad, är inte färdig med fastighetsrätten än och har inte börjat med familjerätten, men det blir nog förmodligen bra i slutändan, får jag hoppas..

Idag kom bästaste Sara hem från Utlandet, så de har varit förbi en sväng =). Slutade med att jag och hon drog iväg och köpte lite extra ingredienser till tacosen som jag hade tänkt servera ikväll, och så åt de här hos oss. Gott och trevligt!

Apropå nyårsafton, hur var ert firande? Här var det toppen, lugnt och skönt med bara jag, Älskling och Vilden, Louise, Mange och Moa och Linus... barnen fick gå och lägga sig i vanlig tid och sen satt vi och åt middag och surrade på i lugn och ro. Lagom till tolvslaget vakande Sötmoa och fick därför vara med när det nya året ringdes in och titta på lite "blink", som hon kallar fyrverkerier. Mycket trevligt sällskap och god mat, kan det bli bättre?

I morgon blir det väl till att plugga, som vanligt, med undantag för en 4-5 timmar då jag måste vara med Vilden, eftersom Älskling måste sova några timmar för att orka jobba natt i morgon. Tisdag blir en pluggledig dag, eftersom Älskling då sover större delen av dagen.. ska även hinna med att fara till frissan för klipp och färg då! Längtar!

Sötaste Vilden fick feber i går morse, så det har varit ett par lugna dagar här hemma då jag inte heller varit särskilt kry. Vi börjar vara på bättringsvägen båda två, får hoppas att vi gjort bort vår förkylning för i vinter nu... bara Älskling kvar, som hållit sig frisk än så länge!

Nej, nu ska jag börja bege mig mot sängen så att jag kanske tar mig upp lite tidigare i morgon bitti och får ngt vettigt gjort...

God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback