Sjuk

Japp, naturligtvis ska jag ju bli sjuk lagom till att nya kursen börjar i morgon! Lär ju bli jättekul att sitta på föreläsningar med nästan 39 graders feber, hostan från h-vetet och en näsa som inte alls vill släppa igenom luften. Nåja, med ipren, nässpray och hostmedicin går det mesta... blir nog till att ta bilen, dock, orkar inte gå till och från bussen..

Nu har jag i alla fall skrivit mina två sista tentor (förhoppningsvis!). Om jag klarat bägge så blir det inga fler nu. Arbetsvetenskapen har löpande examination med seminarier, utredningar och liknande och därefter ska vi ju skriva uppsatsen. Det blir en tuff vår men det är värt allt omak i världen om det innebär att jag har möjlighet att få ett jobb.

Nej, nu måste jag gå och släppa ut två nödiga hundar, och sen ska jag dö på soffan en stund...

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback