Födelsedagen!

Det blev som vanligt en trevlig födelsedag, dessa dagar tenderar att vara så =). Mycket främmande + mycket fika resulterade dock i en rätt speedad grabb som fick göra hyfsat tidig kväll, brukar vara bäst så.

Lite besviken på en viss familjemedlem dock, tydligen hade han glömt bort mig och dragit ut till kusten istället. Okej... nåja, han ringde då iaf och grattade, bättre än inget.

Ikväll blir det till att packa Vildens saker, han ska ju iväg till mormor i morgon kväll eftersom vi drar på 40-årsfest i Arvidsträsk! Det ska bli kul, hoppas bara att myggen inte tänker käka upp oss. Vi har utrustat oss med en HEL del myggspiraler och liknande, förhoppningsvis hjälper de något i alla fall!

Söndagen lär gå i bakfyllans tecken, men på kvällen måste jag vara i form eftersom jag fick en middag + biobesök i födelsedagspresent av Älskling! Så nu ska jag få se Eclipse! Borde kanske ta det försiktigt med drickat i morgon så jag inte riskerar att förstöra upplevelsen på bion ;-)

Nej, nu ska jag gå och hjälpa Älsklingen med att göra lite nytta.

Hoppas att alla får en bra helg!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback