Tänkte...

slå alla med häpnad och uppdatera två gånger inom loppet av mindre än 24 timmar. Det ni! :-P

Jaha, hade alla en trevlig kväll igår? För er som inte bor på byn så kan jag meddela att denna helg är den årliga "gå ut och sup"-helgen här i Älvsbyn, dvs före detta rallarsvängshelgen (vägrar kalla ETT öltält för rallarsväng, därav före detta). Det här borde innebära att en stor del av Älvsbyns befolkning har rätt ont i håret i dag. Själv är jag väldigt glad att jag valde en lugn ensamkväll hemma istället =) är det månne ett ålderstecken??!

Pratade just med en upphetsad liten kille, nu har de varit på Skeppet och lekt i fyra timmar och han lät inte direkt sugen på att fara hem än heller =) inte för att jag är förvånad.

Jo, alltså, om ni försöker välja en film att se, så välj då att se "Milk" med Sean Penn. Har aldrig gillat Penn något vidare, men i den här filmen gör han en riktigt bra prestation. Harvey Milk var den förste öppet homosexuelle mannen som valdes till ett högre offentligt arbete i USA, och den här filmen handlar om hans liv (och död). Den var riktigt bra, och han som spelar Milks kille är rätt drägelvänlig... ;-)

Till slut; hurra, hurra, HURRA för mig och Älskling som firar (eller nej, firar gör vi inte, men ändå!) åttaårig förlovningsdag idag. Vilket borde innebära att den 25 december i år så har vi varit tillsammans i 10 år!!



Jag undrar bara, hur gick DET till?




Nej, nu ska jag återvända till att dricka mitt kaffe och njuta av den första brasan som tänts i kaminen på lääänge.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback