Trött....

Jahapp, nu är sommarens enda nattvecka (tyvärr) avklarad. Önskar att jag hade haft fler nattveckor och färre eftermiddagar, men man får ju ta vad man får =). Däremot är jag något ur form idag, höll aldrig på att somna igår kväll pga felaktig dygnsrytm, vilket resulterade i fyra timmars sömn i natt. Ska bli väldigt skönt att krypa i säng ikväll.

Nu är det strax läggdags för Vilden, tur det kanske. Liten trött kille somnade till och med i bilen på väg hem från Manjärv idag =). Fullspäckad dag för honom; fiske, bad, lek med Jonathan och en del annat. I morgon blir det nog en rolig dag för honom också, han är nämligen bjuden på bästa dagiskompisens födelsedagskalas på Skeppet! Skickar nog iväg Älskling med honom, själv ska jag plugga så att jag får ihop den där j*vla enkäten nån gång... avskyr verkligen de här två inlämningsuppgifterna jag har kvar att göra! Men nu har jag gruvat mig hela sommaren, så nu är det verkligen dags att ta itu med det här.

Haha, sitter och ser Ice Age 1 med Vilden just nu =) Var ett bra tag sen jag såg den, men den är precis lika rolig som jag mindes! Nej, nu ska jag gå och fixa lite välling åt ungen så att han får gå och lägga sig nån gång.

Hoppas alla har en trevlig helg! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: lisa

måste bara kolla, har hört sägas att det inte fungerar att kommentera...

Postat av: lisa

och det funkade ju alldeles perfekt =)

2010-07-24 @ 21:34:35
URL: http://wisteria.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu var du duktig =) Och nu fungerar det igen ser jag. Lovely!!

2010-07-25 @ 23:52:38
URL: http://paxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback