Nu är man officiellt en medelsvensson!

Eller vad tror ni, när ni läst uppräkningen nedan?

  • Villa
  • Volvo
  • Vovvar
  • ICA-kort och Konsumkort
  • ... och det senaste tillskottet: husvagn...
Misstänker att ni håller med mig nu? Nåja, inte för att jag klagar, för det mesta så gillar jag mitt liv =) Det här är bara en liten reflektion jag har haft ända sen den där husvagnen hamnade på vår tomt. Med vad säger ni, finns det några fler kriterier som måste uppfyllas för att man ska vara en Svensson??

I alla fall, vad händer i era liv? Här händer lite av varje, men mest försöker jag hitta motivation till att göra de skoluppgifter som saknas för att jag ska få min examen. Kämpar dessutom på med att skriva ett personligt brev till ett jobb jag ska söka, men det går trögt. Förmodligen för att jag så gärna skulle vilja ha det?! Då låser det sig. Dessutom är det så att jag måste få brevet skrivet idag eller allra senast i morgon, eftersom vi sticker till Lycksele på tisdag. På husvagnssemester.... ja herregud, jag vet att jag tjatar om husvagnen, men det här trodde jag verkligen inte om mig själv!

Lycksele ja, behöver jag säga att Vilden är hyfsat förväntansfull? Jag hoppas verkligen att vädret är med oss, och att vi inte drabbas av magsjuka eller nåt liknande så att hela semestern blir en katastrof. Det här ska faktiskt bli kul, det är vår första familjesemester (tog ju bara drygt fyra år..). Hur som helst, vi blir borta tisdag till torsdag, ska övernatta på
Ansia camping. Någon som bott där?

Dessutom har jag gjort något idag som det tagit mig mååånga år att komma till skott med... jag har bokat resan ner till Annica! Det ska bli såååå roligt, önskar bara att vi hade haft möjlighet att åka dit allihop. Men det är svårt att få ihop allt, med pengabrist och småbarn i mängder som antingen ska följa med eller utstationeras på något sätt =). Tyvärr har jag inte råd att ta med Vilden heller, i alla fall inte den här gången. Det hade varit jätteroligt att låta honom och Ebba träffas igen, men mitt Visakort skrek av skräck vid tanken på att jag skulle lyckas betala hans biljett också. Helt sjukt att det är så dyrt för en fyraåring att flyga...

Nej, nu måste jag gå och borsta Vildens tänder och stoppa honom i säng, i morgon blir det till att packa hela dagen och förbereda för avresan på tisdag morgon.

Hoppas att ni får en bra vecka!


Puss å kram

Kommentarer
Postat av: anja

nänä inte riktigt svensson än, då ska man ha 2,4 barn oxå, så det fattas en å en halv unge typ hehe:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback