Suuuuuugen...

Ni vet det där jag sa om att jag vill ha ett jobb nuuuuuu?? Det är visserligen helt sant, men dum som jag är så har jag suttit på studera.nu och letat kurser osv... och vad dyker upp då, om inte ett magisterprogram i rättsvetenskap med inriktning på arbetsrätt?! Som rubriken sa, sugen... MEN det stora problemet är att utbildningen finns i Umeå, så jag gissar att det här kommer få fortsätta vara en dröm :-/

Hur som helst, det här med jobb är ingen höjdare just nu, misstänker att företagen inte rekryterar den här tiden på året =) Nåja, nu gäller det först att få sommaren avklarad med jobb och plugg och allt annat som ska göras, så får jag börja ta itu med jobbsökandet efter det..

Nåja, dags att gå från datorn och börja göra nån nytta =)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback