Tråååååååk....

Idag är en tvättäkta tråkdag. Finns absolut inget roligt att göra, och alla nyttogrejer som skulle behöva göras har jag ingen lust med. Hela dagen har vi gått omkring här hemma och i princip trampat på varandra, utan att lyckas hitta på en enda sak som vi vill göra. Eller jo, finns många grejor vi hade velat göra, men som bekant så kostar ju allting pengar. Att man dessutom bor där man bor gör ju inte saken bättre, minst en timmes bilresa till allt roligt.

Nej usch, ibland längtar jag bara härifrån. Inte från familjen och vännerna såklart, men bort från Älvsbyn. Skulle vara underbart att prova på nåt nytt på ett helt nytt ställe. Jag hoppas verkligen att jag får chansen till det nån gång i livet.

Känner mig mest bara sur och grinig idag, hoppas på en bättre dag i morgon =)

Kanske bäst att gå och göra någon nytta nu då! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback