30 snabba frågor!

Ärligt stulet från Sara =)

  • Stänger du av mobilen när du sover? - Nej, stänger aldrig av telefonen förutom på sjukhus och flygplan =)
  • Vem såg dig senast naken? - Förhoppningsvis var det väl Älskling, om nu ingen kikat in genom fönstret...
  • Hur såg du ut på högstadiet? - Det pratar vi inte om....
  • Hur kommer du se ut om tjugo år? - Förmodligen rätt rynkig och tjock!
  • Hur var du på dagis? - Hade dagmamma, men jag var ett riktigt energiknippe.. milt sagt!
  • Hur är du att ha som arbetskamrat? - Jadu, det vet jag inte =) Fråga nån som jobbat med mig!
  • Har du celluliter? - Förmodligen!
  • Biter du på naglarna? - Oh ja...
  • Har du något handikapp? - Räknas det att ha otur när man tänker?? Annars nej =)
  • Är du rädd för att få hängbröst? - Få?????
  • Svär du? - Oftast inte när Vilden hör i alla fall!
  • Är du trevlig mot Jehovas vittnen? - Går det??
  • Hur homo är du på en skala 1-10? - Det vet jag inte, har liksom bara varit med killar =)
  • Tror du på utomjordingar? - Nix
  • Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? - Bra fråga... förmodligen kinamat av nåt slag =)
  • Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? - Ärtsoppa, kåldolmar, stekt lever och en hel del annat. Är kinkig med mat!
  • Har du blivit arresterad? - Nej
  • Ljuger du? - Nja, vita lögner förekommer väl då och då, men det är sällan.
  • Har du kysst en polis? - Haha, nej =)
  • Är du rädd för Securitas-vakter? - Varför skulle man vara det?
  • Har du någonting att dölja? - Det tror jag att alla har.
  • Vad har du på din nyckelknippa? - Nycklar! (doh!)
  • Är du/har du varit gift? - Nix, och hyser inga större förhoppningar om att bli det heller.
  • Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? -Självklart, men han brukar ju ta sig hem för egen maskin =)
  • Kan du laga cyklar? - Säkert om jag var tvungen!
  • Kan du fixa med bilar? - Absolut inte.
  • Brukar du köra om? - Bara om det är nödvändigt.
  • Kan du baka bröd? - Japp, det kan jag.
  • Vet du hur man frostar av en frys? - Haha, vem kan inte det?!
  • Vilken TV-serie skulle du helst leva i? - Tycker de mest verkar ha det jobbigt på teve, så jag tror jag behåller mitt eget liv istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback