Kanske dags??

Ojdå, nu var det ett tag sen jag bloggade! Vet dock inte om jag har så mycket att säga nu heller, livet går liksom sin gilla gång som det alltid gör.

En stor grej att nämna är i alla fall att råmanuset är inlämnat, granskat av handledare och återfått. Så nu pillar vi med det sista innan det är dags för inlämning av slutmanus nästa torsdag. Beskedet vi har fått av vår handledare är i alla fall att vi är klart godkända, vilket känns superskönt! Det innebär att jag "bara" har kvar två uppgifter i arbetsvetenskapen, och sen får jag min examen, vilket förhoppningsvis blir i augusti-september! Så nu är det verkligen dags att få jobbångest på allvar... Längtar så mycket efter att -för första gången i mitt liv- ha ett JOBB att gå till och känna att jag gör någon nytta på riktigt. Jag började räkna och insåg att jag snart gått skola i 16 år av mitt liv, och resterande (snart) tio år har gått åt till att vara barn, vara arbetslös och därefter till att ta hand om en liten älskad son. Tror inte att jag kommer kunna känna mig vuxen "på riktigt" innan jag har ett jobb...

Annars då...? Jo, i morgon kommer min älskade
lillebror hem för att hälsa på! Ett stort glädjeämne, både för mig och Vilden. Jag har en liten kille som avgudar sin morbror! Han blir hemma över Kristi Himmelfärdshelgen, så förhoppningsvis ska man väl hinna träffa honom några gånger åtminstone!

Nej, nu känner jag att jag skulle behöva stoppa något i magen och därefter lägga mig på vetekudden och försöka få bukt med min trilskande rygg...

Ska försöka uppdatera lite oftare nu, men det har jag sagt förr så hoppas inte för mycket :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu var du duktig gumman =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback