A hairy story

Halleluja, har äntligen kommit mig för med att boka tid hos frissan för att klippa och färga håret! har tänkt klippa bort en HEL del hår eftersom det är så vansinnigt slitet, och färgen måste definitivt åtgärdas på något sätt. Har suttit och surfat efter frisyrtips, och den här fastnade jag faktiskt lite för.



Känns visserligen lite fel på ett sätt att klippa av håret nu när jag äntligen har lyckats spara ut det, men det är så nött att jag är tvungen att ta av det rätt rejält.

Dock kvarstår problemet med vilken färg jag ska ha?? Vill ju så gärna vara blond men det går helt enkelt inte att få till det hemma, så jag får nog överge den idén. Har ju inte råd att gå till frissan och fäga håret varje gång.

Nåja, nog om mitt hår.

Fast jag har inte något annat att skriva om just nu, så jag får nog avsluta här.

Jo förresten, kvinnan jag försöker få tag på för att diskutera praktikplats har varit sjuk i två veckor nu...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annica

Snygg frissa! Blev ju sugen jag också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback