Detta är värt ett litet blogginlägg...

.... jag har nämligen fått betyget på den personalsociala utredningen som jag lämnade in i augusti, ÄNTLIGEN! Av detta kan ni nog gissa att jag blev godkänd på den =). Nu saknas bara betyget på attitydundersökningen, vore skönt om jag kunde få det U som jag förväntar mig snart, så att jag får ta itu med kompletteringarna... börjar vilja ta ut min examen!

Sitter och ser Törnfåglarna just nu, är inne på sista delen så snart ska det väl gråtas floder... ja, jag är mer än lovligt blödig, men jag har inga problem med att erkänna att jag fortfarande kan gråta till Micke & Molle! Sådär, då fick jag det sagt också =)
Annars kämpar jag på och söker jobb, men det börjar redan kännas tröstlöst... måste ta itu med min telefonskräck och börja ringa runt efter praktikplats, men varenda gång jag tagit mod till mig och faktiskt ringt till det ställe där jag gärna vill få praktisera så har ju kvinnan varit sjuk =). Skickade även en spontanansökan om jobb till det stället idag... det gick fem minuter sen fick jag ett mejl att de tyvärr inte lagrar spontanansökningar och att det är bäst att jag bara håller utkik efter deras annonser... Jag kan ju tycka att det är något korkat av företagen att inte komma ihåg de människor som gör sig besväret att visa intresse för företaget fastän de inte söker folk för tillfället?? När de väl söker ny personal så drunknar de ju nästan i ansökningar, skickade av folk som egentligen inte vill ha jobben men som måste söka för att de blivit anvisade....
Nej, nu ska jag se resten av filmen och vänta på att tårarna börjar rinna =) Ursäkta det hoptryckta inlägget förresten, men blogg.se vet visst inte vad en radbrytning är idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback