Den som väntar på en ny mobil...

.... väntar ALLTID för länge! Kan de inte bara skicka den NUUUU?? Jag undrar när jag ska lära mig att det är lika bra att dra iväg och köpa sådana här grejor i butik, eftersom man då åtminstone får dem i handen på en gång. Men nejdå, jag blir snål varje gång...

Annars då? Tristessen härjar i detta hus, jag är så uttråkad att det finns inte. Och som om det inte vore nog med det, så lyckas jag inte heller ta mig för någonting för att lätta upp sagda tristess. De senaste dagarna har jag mest suttit i soffan och glott på TV, inte så väldigt produktivt faktiskt! Funderar på att ta mig i kragen och städa kontoret idag, men vi får väl se hur det blir med den saken.

Nej, nu tog inspirationen slut. Borde gå och koka mig lite kaffe så att jag kanske vaknar till liv.

Förresten, Vilden sov till klockan sju i morse. Hurra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback