Fredag.

Skulle behöva släpa mig och Vilden ut och göra något i det vackra vädret, men jag saknar motivation. Skulle behöva städa lite så att vi ryms att äta surströmming vid matbordet, men jag har inte någon motivation till det heller =) Nåja, skulle nog tro att det kommer ett ryck lite senare idag! Ska bli gott med strömming iaf, ser fram emot middagen redan =)

Däremot måste jag konstatera att jag älskar den här tiden på året, i alla fall sådana här vackra dagar. Hösten är nog faktiskt min favoritårstid; lagom varmt och väldigt vackert! Om vädret fortfarande är bra i morgon så tror jag att jag ska ta med mig barn och hundar och dra upp till Kanis för lite pinnkastning. Vilden tycker det är så roligt att ränna omkring uppe på hundkapplöpningsbanan =)

Nej usch, nu måste jag ta mig upp ur soffan och hitta på nåt.

Hoppas ni får en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback