Inköp av ny mobil - check!

Blev så sjukt less på min mobil igår kväll, den har varit knäpp sedan i våras nån gång när den började hoppa in i flight mode ibland, tappade nätkontakten osv. Igår slog den nog rekord, fyra gånger på en dag! Så i argen så beställde jag mig en ny =) Det blev en Samsung I7500 Galaxy Spica:


Det här blir min första telefon med touchskärm, ska bli spännande... avskyr ju verkligen Älsklings iPhone, så vi får väl se hur jag pallar den här =)

Annars händer inte så mycket... har putsat fönster idag, det var välbehövligt! Är inte riktigt klar med insidan ännu, men utsidan är då färdig för vintern i alla fall, skönt. Vi måste bara ta oss med tvättstugefönstret till glasmästaren, vi har en stooooor spricka hela vägen uppifrån och ner på det, drar lite kallt på vintern =) (tro mig, jag vet, det där fönstret gick sönder redan förra sommaren!!)

Nej, nu ska jag ta och gå i duschen och vaska av mig litegrann =)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback