Ny vecka!

Japp, ny vecka, nya tag. Helgen var rolig, iaf lördagen, söndagen var en mardröm och igår (måndag), var inte mycket bättre. Hoppas på att den här veckan blir mindre smärtsam och förhoppningsvis innehåller mindre bakfylla =) Nåja, så här går det när man dricker så sällan som jag gör!

Hur som helst, den här veckan är relativt välfylld, eller i alla fall välfylld för att handla om en arbetslös människas veckoplanering =) Ska jobba vidare på mitt säljbrev så att jag får det klart nån gång, söka jobb för brinnande livet och även ringa runt och försöka skaffa mig en praktikplats. Jag MÅSTE få något att göra, det är inte nyttigt att sitta hemma så här som jag gör. Snacka om att bli försoffad! Gruvar mig dock en hel del för telefonsamtalen som det här innebär, jag avskyr verkligen att prata i telefon med främlingar...

Vilden verkar ha greppat det här med att det inte är någon höjdare att stiga upp vid fem-halv sex på morgonen, de senaste tre dagarna har han faktiskt sovit till sju, vilket är en helt okej tid enligt mig. Vi blir på så mycket bättre humör allihop om vi får sova någorlunda på morgonen.

Väntar också på ett paket med gardintyger som jag har beställt, det blev tyget med limegröna blommor som jag visade i ett tidigare inlägg. Beställde också ett annat tyg som ska bli gardiner i hallen och förhoppningsvis även på toaletterna.

Nej, nu är det bäst att jag sätter igång och får allt det utlovade gjort!!

Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback