Väggljusstakar

Ända sedan vi tapetserade om och målade taket i vardagsrummet så har jag varit på jakt efter en snygg väggljusstake att sätta upp på den svarta väggen bredvid kaminen. Satt och googlade runt lite nu, och hittade faktiskt en som jag gillade. Den är inte riktigt min vanliga stil, men jag tyckte den verkade suveränt fin när man har tänt ljusen. Så här ser den ut:

Finns att köpa här!

Tror faktiskt att den skulle göra sig rätt bra på den väggen. Gillar även att den är ganska stor, behöver fylla ut mina väggar litegrann.... =)

Hittade även dessa supersöta ljusstakar, några sådana skulle inte heller vara helt fel på sagda vägg:

Hittade den här

Nu ska jag ta mig i kragen och krypa till kojs, Vilden håller fortfarande igång med att vakna mellan fem och sex... *suck*

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback