36-dagars utmaning

Jag börjar känna att jag har för lite att skriva om, så då kör jag igång en utmaning istället =) Haka gärna på om du känner för det!

Dag 01 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 02 - I mina öron när jag tränar 
Dag 03 – Mitt stjärntecken
Dag 04 - Målet med min träning/därför tränar jag
Dag 05 – Favoritsaker
Dag 06 - Favoritidrott 
Dag 07 - Då mår jag som bäst 
Dag 08 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 09 – Mitt måtto
Dag 10 - Favoritövning/träning 
Dag 11 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 12 – Dåliga vanor och laster
Dag 13 – Barndomsminne
Dag 14 - Favoritmellis 
Dag 15 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 16 - Så här kan en matdag ut för mig 
Dag 17 – Mina dåliga sidor
Dag 18 - Favoritmat  
Dag 19 - Kändisblogg jag följer
Dag 20 – Mitt hem
Dag 21 - Min favoritfrukost 
Dag 22 – Det här får mig att gråta
Dag 23 - Mitt bästa kosttips
Dag 24 - Första bloggen jag började följa 
Dag 25 - Då tränar jag allra helst
Dag 26 - Detta skulle jag vilja utöva
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 - Saker jag saknar
Dag 29 - Hälsa för mig 
Dag 30 - En fredagskväll unnar jag mig gärna 
Dag 31 - Så sover jag
Dag 32 - Där tränar jag helst 
Dag 33 - Favoritlivsmedel
Dag 34 - Detta tränar jag allra helst i
Dag 35 – 10 dödssynder
Dag 36 - Detta klara jag mig inte utan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback