Haha....

ni ser ju så pålitlig jag är, lovade uppdatering redan för ett par dagar sedan =). Men jag kan faktiskt förklara mig; jag blev utringd att jobba både i förrgår och igår, och ska även jobba eftermiddagsskift idag. Det är väl kanske inte det roligaste skiftet att jobba, men vem tackar nej till så pass mycket pengar? Inte då jag =)

Sen finns det faktiskt en till förklaring, och det är att jag inte har så mycket att berätta om som är av något intresse över huvud taget.

Jo förresten, jag kan ju berätta att resan ner till Hufvudstaden för mig och Vilden är bokad. Har även köpt Stockholmskortet, så nu är det mesta fixat. Dock återstår det största problemet, nämligen att packa =) Har aldrig varit borta så länge med Vilden så det blir knepigt att packa lagom mycket åt honom. Igår satt jag och beställde lite, eller snarare mycket, nya kläder åt honom, så det ska bli kul när paketen kommer.

Nej, nu har jag lite att göra. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback