Letar ett recept...

Vet att jag bara för någon dag sedan såg ett recept där man gjorde ett slags "tårtbotten" av riven mandelmassa och gräddade denna. Sedan smälte man mörk choklad och ringlade över innan man dekorerade med vispad grädde och färska bär. Men problemet är ju, som vanligt, att komma ihåg vart jag såg det! Läser ju ett antal recept varje dag, så det är inte alltid lätt att minnas! Har nu hittat ett recept på sockerfri mandelmassa, så jag tänkte prova baka den där tårtan för att se om den kan vara ett alternativ för oss vid kalas och liknande. 

Vet att jag och
Sara tittade på receptet tillsammans, kanske du min vän minns vart vi såg det??!

Nu ska jag återgå till att slöa i soffan och tycka synd om mig själv... febern är på väg upp, är lite frusen :-(

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag har åxå läste de, tror de va senaste buffe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback