Matlagningsdag...

Idag har större delen av dagen gått åt till att laga mat, faktiskt. Började med att pröva göra kesoplättar för första gången, blev riktigt gott med gräddfil- och rödlöksröra! Sen gjorde jag en fiskgratäng till middag, och i eftermiddag har jag haft en köttgryta på spisen i flera timmar som nu äntligen är färdig och paketerad för frysen. Har nu ett antal matlådor i frysen, skönt! Innebär att jag inte behöver svälta om jag nu skulle bli utringd på jobb =) Är väldigt svårt att förse sig med GI-vänlig mat på ett bageri.... :-P

Idag for Älskling till Ske-å igen :-( Vill bara att han ska vara hemma, men nu har han lovat att det är färdigkursat för ett bra tag efter denna...

Nej, nu ska jag lägga Vilden. Blev en kort uppdatering idag =)

Kommentarer
Postat av: Anette

De e en klok karl den där, han vet innerst inne vars man ska hålla till :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback