Produktiv morgon!

Vissa dagar är bara sådana här! Klockan är bara 9.30 och jag har redan hunnit träna, duscha, handla och ta en promenad med hundarna. Det är märkligt, vissa gånger så glider hela dagen förbi utan att man får något gjort över huvud taget, och andra gånger är man som en duracellkanin.

Just nu sitter jag och slappar i soffan en stund innan Vilden ska hämtas hem från dagis. Jag får lunchsällskap av
Sara idag, ska bjuda henne på köttfärsbiffar, sås och sallad. Lovade henne nog till och med potatis om hon ville ha det, men nu kom jag ihåg att det inte alls är säkert att jag har någon potatis i kylen =). Får kolla senare.. Efter lunch ska jag och Vilden promenera till Ninnie och hennes pojkar, två av dem går på samma dagis som Vilden så de ska få ha en liten lekdejt!

I morgon blir det till att jobba eftermiddagsskift, lite typiskt när nu Älskling äntligen kommer hem men jag får vara glad för alla slantar jag kan dra in! 

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och vila ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback